MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

💢اگر برنامه‌ریزی نکنیم، شکست را برنامه‌ریزی کرده‌ایم
@bazaryabimodern1987
👈کسی به عمد برای شکست خوردن برنامه‌ریزی نمی‌کند، اما اگر برای کسب و کارمان برنامه‌ریزی دقیقی نداشته باشیم، تحت تاثیر قانون «تصادف» قرار می‌گیریم و در نتیجه، کسب و کار موفق و مطمئنی نخواهیم داشت
👈به بیان دیگر، نداشتن برنامه‌ریزی یعنی سپردن عاقبت کسب و کارمان به مجموعه‌ای از حوادث و اتفاقاتی که ممکن است به نفع‌مان هم باشند اما معمولاً به زیان‌مان تمام می‌شوند
👈پس برای موفقیت در کسب و کارمان نباید شبیه به افرادی فکر کنیم که معتقدند موفقیت بیشتر از هر چیزی ناشی از بخت و اقبال و شرایطی است که نقشی در آن ندارند
👈بد نیست به این نکته اشاره کنم که در پژوهشی که به تازگی انجام شده، 63 درصد افراد گفتند تنها در صورتی می‌توانند یک بازنشستگی خوب داشته باشند که در قرعه‌کشی بلیت‌های بخت‌آزمایی برنده شوند
👈این آمار بدان معناست که اکثریت افراد فکر می‌کنند وضعیت مالی‌شان در حکم یک قمار بزرگ است که کنترلی روی آن ندارند
👈اما باید بدانیم کسانی که در زندگی شخصی و کاری‌شان موفق می‌شوند، به این موضوع باور دارند که زندگی یک بازی قمار نیست، بلکه یک بازی منطقی است که شانس هم در آن نقش دارد، ولی شانس به کسانی کمک می‌کند که اهداف دقیقی دارند و برای رسیدن به اهداف‌شان برنامه‌ریزی دقیقی انجام می‌دهند
👈برای آن که از زیر سلطۀ قانون «تصادف» خارج شویم، ابتدا باید زمینه‌هایی از کسب و کارمان را که از آن ناراضی هستیم، مشخص کنیم و سپس به این سوال پاسخ بدهیم که چگونه می‌توانیم دلایل این نارضایتی را از بین ببریم؟
@bazaryabimodern1987


برچسب‌ها: بازاریابی, کسب و کار, فروش, بازرگانی
 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا