MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

👈 استراتژی ثابت شده برای افزایش فروش محصولاتتان
@bazaryabimodern1987
- امتیاز رقابتی خود را ایجاد کنید.
شما امتیاز رقابتی خود را تعریف می‌کنید.
▫️دلیل خرید محصولات و خدماتتان را ازنقطه‌نظر فواید، نتایج یا پیامدهایی که مشتری با خرید محصول یا خدماتتان از آن لذت می‌برد و با خرید از رقیبتان آن مزایا را به دست نمی‌آورد.
▫️روی فوایدی تمرکز کنید که محصولتان را بهتر از دیگران می‌سازد.
- از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و همچنین بازاریابی محتوایی به نفع خود استفاده کنید
نسبت به گذشته، بسیاری راه‌های دیگر برای رساندن محصولاتتان به مشتری وجود دارند.
▫️بهترین بخش آن کدام است؟ تمامی‌شان رایگان هستند.
▫️شما می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.
▫️با ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق این کانال‌ها می‌توانید بیش از پیش به افراد دسترسی داشته باشید.
▫️برخی مزایای بازاریابی محتوایی شامل موارد زیر است:
▪️دسترسی بیشتر به راهنمایان شایسته.
▪️کانال‌های بیشتر برای فروش محصولاتتان.
▪️هزینه‌های پایین‌تر برای کسب مشتری.
- گاهی مجبور به برقراری تماس سرد هستید.
پتانسیل مشتریان تماس سرد ممکن است ناامید کننده و مشکل باشد.
▫️چه این کار را حضوری یا از طریق تلفن انجام دهید، آماده‌سازی مشتری احتمالی وظیفه شماست شاید مجبور باشید که با تماس با مشتری، در آنان علاقه ایجاد کنید.
- وقتی که فروش را آغاز می‌کنید، از روش ۱۰۰ تماس استفاده کنید.
این روشی است که وقتی فروش را به منظور غلبه بر ترس عدم پذیرش آغاز کردم، انجام دادم. به سرعت هر چه تمام‌تر به ۱۰۰ مشتری دسترسی بیابید.
▫️توجهی به نتایج فروش خود نداشته باشید، تنها به تعداد افرادی که با آن‌ها تماس می‌گیرید، توجه کنید.
▫️وقتی محصول خود را می‌فروشید، ترستان از بین می‌رود.
@bazaryabimodern1987

 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا