MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

💢قانون خوش‌بینی و اعتماد
@bazaryabimodern1987
👈خوش‌بینی و اعتماد رهبران یک شرکت به مدیران و کارمندان آن را می‌توانیم مهم‌ترین رمز موفقیت در تجارت بدانیم
👈دلیل این واقعیت آن است که خوش‌بینی و اعتماد یک رهبر به کارمندانش، الهام‌بخش آنهاست و به آنها نیروی مضاعفی می‌هد تا باور کنند می‌توانند به هدف‌های تعیین شده دست یابند
👈برای تبدیل شدن به یک رهبر خوش‌بین و امیدوار، باید در هر حادثه‌ای به جنبه‌های مثبت آن توجه کنید، حتی اگر آن حادثه یک اتفاق تلخ باشد
👈برای همین است که ناپلئون هیل معتقد است: خوش‌بین‌ها در هر مانع و مشکلی به دنبال روزنه‌هایی امیدوارکننده هستند و بر اساس این اصل مهم رفتار می‌کنند «مشکلات و موانع برای محدود کردن ما به وجود نمی‌آیند، بلکه برای راهنمایی کردن و آموزش دادن ما سر راه‌مان قرار می‌گیرند»
👈ویژگی دیگر خوش‌بین‌ها این است که به جای گذشته، به آینده نظر دارند و روی ساختن آینده تمرکز می‌کنند، نه روی حسرت خوردن از گذشته
👈ویژگی مهم‌تر خوش‌بین‌ها این است که «راه‌حل‌گرا هستند، نه مساله‌محور»، به این معنا که به جای تمرکز روی مسائل و مشکلات پیش‌رو، روی یافتن راه‌حل‌هایی برای برون‌رفت از وضعیت سخت کنونی تمرکز می‌کنند
👈علاوه بر این، خوش‌بین‌ها به جای این که دیگران را سرزنش کنند و تقصیر را متوجه کسی بدانند، به این فکر می‌کنند که «حالا چه کاری می‌توان انجام داد»
👈یادمان باشد، توماس ادیسون به این دلیل به بزرگ‌ترین مخترع جهان تبدیل شد که از فلسفۀ مخصوصی پیروی می‌کرد
👈او معتقد بود: موفقیت وقتی به دست می‌آید که بدانید چه اختراعی می‌خواهید بکنید و بعد آن قدر تجربه‌اندوزی و امتحان کنید تا بتوانید تمام موانع پیش‌رو را بردارید
@bazaryabimodern1987

 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا