MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

💢روی جلب اعتماد مشتری تمرکز کنید
@bazaryabimodern1987
👈اکثر فروشندگانی که با حقه‌بازی می‌فروشند، تصور می‌کنند «مشتری که متوجه نمی‌شود و حتی اگر متوجه شود هم فراموش می‌کند و ما را می‌بخشد»
👈برای همین، به شیوۀ «فروش از طریق حقه‌بازی و فریب دادن مشتری» ادامه می‌دهند و بعضی وقت‌ها هم واقعاً فروش خوبی را به ارمغان می‌آورند
👈اما واقعیت این است که مشتریان امروزی اولاً بسیار با‌هوش‌تر از قبل شده‌اند، ثانیاً اطلاعات گسترده‌ای را در اختیار دارند و ثالثاً به مشتریان قبلی‌مان دسترسی دارند. برای همین، حتی اگر فرض کنیم فروش با حقه‌بازی ایرادی ندارد، نمی‌توانیم این روش را ادامه بدهیم
👈برای همین است که فروشندگان حرفه‌ای به یک اصل مهم پایبندند: هیچ وقت نباید با فریب‌کاری بفروشیم، چون این اعتماد است که خوب می‌فروشد
👈این دسته از فروشندگان، خودشان را «مرشد مشتری در مسیر حل مشکلات و چالش‌هایش» می‌دانند و برای همین تلاش می‌کنند با جلب اعتماد مشتری، او را قانع کنند «به نفع‌ شماست اگر از دستورات ما پیروی کنید»
👈وقتی به جای فروش با فریب‌کاری، روی فروش با اعتمادسازی تمرکز می‌کنیم، دو اتفاق خوب برای‌مان رخ می‌دهد:
1️⃣مشتریانی که به ما اعتماد کرده‌اند، رابطه‌شان را با ما حفظ می‌کنند و به احتمال بسیار زیاد مجدداً از ما می‌خرند
2️⃣مشتریانی که به ما اعتماد کرده‌اند، ما را به اطرافیان، دوستان و همکاران‌شان معرفی می‌کنند
@bazaryabimodern1987

 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا