|
MARKETING MODERN
|
||
|
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای |
💢شش ویژگی بازاریابی نئاندرتالی
@bazaryabimodern1987
1️⃣بازاریابی را با فروش برابر میگیرد
2️⃣بیش از توجه به مشتری و نیازها و خواستههایش، به فریب دادن او از طریق تبلیغات تاکید دارد
3️⃣به جای تلاش برای حفظ رابطۀ طولانی مدت با مشتری، میکوشد حداکثر سود را از یک معامله با مشتری به دست آورد
4️⃣به جای قیمتگذاری هدفمند، هزینهها و بهای تمام شده را پایۀ قیمتگذاری قرار میدهد
5️⃣به جای یکپارچه کردن برنامهها، ابزارها و کمپینهای بازاریابی، برای هر کدام از آنها جداگانه برنامهریزی میکند
6️⃣به جای کوشش برای شناسایی نیازهای واقعی، پنهان و آیندۀ مشتریان، به فکر فروش هر چه بیشتر محصولات کنونی شرکت است
@bazaryabimodern1987
|
|