MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

📌 هنگام پرزنت مشتری سعی کنید با هیجان و با اعتماد به نفس کامل حرف بزنید.

📍 اگر برای سوال مشتری جوابی ندارید، لطفا جواب را حدس نزنید.

📍 قبل از پرزنت مشتری جدید سعی کنید اطلاعاتی در مورد آن از جاهای مختلف بدست آورید.

📍 حتما اکثر واقعیت ها در مورد محصول و سرویس خود را ارائه بدهید. هیچ محصول و سرویسی بی عیب و نقص نیست.

📍 مشتری را با پیشنهاد های گوناگون گیج نکنید. در هر جلسه سعی کنید تعدادی محصول یا خدمات را معرفی کنید.

📍 بهترین بازاریاب و مدیر فروش شهر را انتخاب کنید و با هر قیمتی آن را استخدام کنید.

📍 بابت خدمات خود، شرایط توهمی و پرت ندهید. مشتری از شرایط بازار خبر دارد.

📍 با همکار خود در مقابل مشتری بحث و جدال نکنید.


برچسب‌ها: فروش, بازارایابی, رضایت مشتری
 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا