MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

برای حفظ مشتری یک رویداد برگزار کنید.
@bazaryabimodern1987
خواه کسب و کارتان آنلاین باشد یا آفلاین، به برگزاری یک رویداد فکر کنید.
▫️کسب و کارهای آنلاین می‌توانند پادکست منتشر کنند، رویدادهای اهدای جایزه برگزار کنند، در فضای مجازی جلسات پرسش و پاسخ برگزار کنند، یا فروش ویژه داشته‌باشند.
▫️شرکت‌هایی که وجود فیزیکی دارند می‌توانند در فروشگاه‌هایشان میهمانی‌های ویژه و رویدادهای همگانی برگزار کنند و سخنران‌های محبوب را دعوت کنند، از محصولات جدیدشان رونمایی و رویدادهای دیگری برگزار کنند.
▫️چند رویداد فقط مخصوص مشتریان فعلی‌تان برگزار کنید تا برگزاری رویداد را به یک تاکتیک حفظ مشتری تبدیل کنید.
▫️شما می‌توانید با این استراتژی‌ها تمرکز کسب و کارتان را از جذب به حفظ مشتری معطوف کنید.
▫️همیشه ایده‌های جدید را به استراتژی‌تان برای حفظ مشتری اضافه کنید و حتما نتایج را بررسی کنید و بسنجید تا ببینید کدام تاکتیک برای مسیر جدید بازاریابی‌تان بهتر جواب می‌دهد.
@bazaryabimodern1987


برچسب‌ها: فروش, بازارایابی, رضایت مشتری
 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا