MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

💢همیشه به‌روز باشیم
@bazaryabimodern1987
👈همه ما قبول داریم که مهم‌ترین قدرت یک فروشنده، اطلاعات و دانش او دربارۀ محصول، مشتری، بازار، رقبا و غیره است
👈اگر مشتری احساس کند که اطلاعات و دانش فروشنده به‌روز نیست، به هیچ وجه به او اعتماد نمی‌کند، حتی اگر آن فروشنده بهترین محصول یا خدمت را عرضه می‌کند
👈برای همین است که فروشندگان حرفه‌ای بخش مهمی از وقت‌شان را صرف به‌روز کردن اطلاعات و دانش‌شان دربارۀ مشتری، رقبا، بازار و غیره می‌کنند
👈این فروشندگان وقتی وارد گفتگو با مشتری می‌شوند، به‌روز بودن‌شان را به رخ می‌کشند تا به او ثابت کنند اطلاعات، دانش و اخباری دارند که او ندارد و در نتیجه، باید به آنها اعتماد کند
👈برای مثال، فروشنده‌ای را می‌شناسم که جابه‌جایی مدیرانی که با آنها کار می‌کند را به دقت زیر نظر می‌گیرد و وقتی مدیری از شرکتی به شرکت دیگری می‌رود، خیلی سریع برای او یک کارت تبریک به همراه یک هدیۀ کوچک می‌فرستد
👈این به‌روز بودن به او کمک کرده تا هم ارتباطاتش را حفظ کند و هم مشتریان همیشه وقتی به خدمات او نیاز دارند، خیلی سریع یاد او بیافتند
👈پس همیشه این قانون را به یاد داشته باشیم: فروشندۀ حرفه‌ای فروشنده‌ای است که اطلاعات و اخبار به‌روزی را دربارۀ مخصوصاً مشتریان و رقبایش دارد و از آن اطلاعات برای اثرگذاری روی مشتریان هدفش استفاده می‌کند
@bazaryabimodern1987

 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا