MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

🔴▪️اهداف CRM
@bazaryabimodern1987
🔹افزایش درآمد حاصله از فروش
🔹افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان
🔹افزایش سود
🔹افزایش میزان رضایت مشتریان
🔹صرفه‌جویی در هزینه‌های اداری و بازاریابی و فروش
🌀هدف در CRM، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه‌فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق‌خاطر به روابطشان با عرضه‌کنندگان محصولات، از یک سازمان خرید می‌کنند. به‌بیان‌دیگر، داشتن محصولات متمایز و منطبق با نیازهای مشتری شرط لازم است، ولی لزوماً شرط کافی برای کسب و تداوم وفاداری مشتری نیست.
✅شرط کافی داشتن روابط ماندگار با مشتری است.
@bazaryabimodern1987


برچسب‌ها: ایرنا, سبک روح, تدریس, بازاریابی
 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا