MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

👈 ۴ استراتژی برای تخفیف
@bazaryabimodern1987
✍ در اعمال تخفیف در قیمت‌گذاری‌ها می‌توان از چهار استراتژی زیر بهره برد؟
۱ - تخفیف نقدی:
در صورتی که مشتری نقدا مبالغ خرید را پرداخت کند، درصدی را به‌عنوان تخفیف دریافت می‌کند.
▫️این استراتژی معمولا در پرداخت قبوض مالیاتی، عوارض نوسازی و غیره دیده می‌شود.
۲ - تخفیف برای خریدهای عمده:
در صورتی که میزان خرید مشتری از مبلغ معینی تجاوز کند، به وی تخفیف داده می‌شود.
▫️این تخفیف می‌تواند برای کل محصول یا تنها برای مقداری از خرید که بیشتر از سقف مورد نظر صورت گرفته است اعمال شود.
۳ - تخفیف فصلی:
برای ایجاد تقاضا در فصل‌هایی که مصرف کالا موضوعیت ندارد، برای کالا تخفیف در نظر گرفته می‌شود.
▫️مثالی از این مورد تخفیف مهمانخانه‌ها و هتل‌ها در فصل‌های کم سفر است.
۴ - تخفیف‌ ویژه:
برخی از برندها در صورت مرجوع کردن کالای قدیمی با همان برند، درصدی تخفیف را برای خرید کالای نو اعمال می‌کنند.
▫️این کار به منظور ایجاد احساس وفاداری در مشتریان قدیمی است.
@bazaryabimodern1987


برچسب‌ها: بازاریابی, فن بیان, مقاله سبک روح, کارآفرینی
 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا