MARKETING MODERN
 
 
آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای
 

💢معیارهای بازاریابی سبز
@bazaryabimodern1987
1️⃣شرکت‌مان چقدر به مراقبت از سرمایه طبیعی جامعه کمک کرده است؟
2️⃣شرکت‌مان چقدر به مراقبت از سرمایه اجتماعی جامعه کمک کرده است؟
👈بر این اساس، هر تصمیمی که یک شرکت می‌گیرد، نه تنها نباید به منابع طبیعی و سرمایه اجتماعی جامعه‌ای که در آن حضور دارد، لطمه بزند، بلکه باید باعث رشد این دو سرمایه بزرگ نیز بشود
👈موضوع مراقبت از سرمایه اجتماعی تحت پوشش بازاریابی انگیزه‌آفرین و اجتماعی و موضوع مراقبت از سرمایه طبیعی تحت پوشش بازاریابی سبز قرار می‌گیرد
👈برای سنجش میزان موفقیت شرکت‌مان در بازاریابی سبز، می‌توانیم از این پنج معیار کمک بگیریم:
1️⃣شدت مواد (material intensity)
ضایعاتی که برای تولید یک واحد محصول به وجود می‌آوریم
2️⃣شدت انرژی (Energy intensity)
میزان انرژی که برای تولید یک واحد محصول مصرف می‌کنیم
3️⃣مصرف آب (Water consumption)
آب تازه‌ای که به ازای تولید هر واحد محصول‌مان مصرف می‌کنیم
4️⃣انتشار مواد سمی (Toxic emissions)
میزان مواد سمی که از فرایند تولیدمان منتشر می‌شود
5️⃣انتشار گاز گل خانه‌ای (Greenhouse gas emissions)
میزان گازهای آلاینده‌ای که از فرایند تولیدمان منتشر می‌شود
@bazaryabimodern1987


برچسب‌ها: فروش, بازارایابی, آموزش
 |+| نوشته شده در  ساعت   توسط دکتر حسن سبک روح   | 
  بالا